yasmeeena

منتدى شباب المستقبل
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 متى يكون 1+1= 1

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
HOOBA
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 166
تاريخ التسجيل : 08/08/2009
العمر : 34

مُساهمةموضوع: متى يكون 1+1= 1   الثلاثاء أكتوبر 06, 2009 12:03 pm



بسم الله الرحمن الرحيم


متى يكون 1+1=1


عندما يكون الإخوة على قلب واحد..



عندما تستطيع تطبيق المثل القائل (الصديق عند الضيق)..



عندما نكف عن التشاجر لاتفه الأسباب..



عندما يكون المسلم أخا حقيقيا للمسلم يحب له ما يحب لنفسه..



عندما نرى الأمر بالمعروف والنهى عن المنكر مطبقا..



عندما يكون كلا الزوجين حريصا على الأخر..



عندما نرى الأب يهتم بكل صغيرة وكبيرة في حياة أبناءه..



عندما نرى الأم وقد كرست حياتها لخدمة أبنائها..



عندما ...



عندما …



عندما …



عندما نرى الإسلام مطبقا كما أنزله الله..


اكيد بيكون 1+1=1

هل سنرى حل هذه المعادلة على ارض الواقع؟؟؟؟
يلا بدي اراؤكم الجميلة

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
jasmin
نائب المدير
نائب المدير
avatar

عدد المساهمات : 351
تاريخ التسجيل : 02/08/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: متى يكون 1+1= 1   الثلاثاء أكتوبر 06, 2009 12:13 pm

موضوع هااااايل زى ماعوديتنا ياجميل

والله انا رائ ان لو كل واحد حط فى
دماغه ان المعادله دى تتحقق
يبقى حتتحقق مفيش حاجه
صعبه طول ماحيكون الهدف
منها الخير والحب
وكل شئ جميل.

وطبعا الاسلام قال كل ده
لو عملنا بيه حنوصل
للمعادله.


_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
HOOBA
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 166
تاريخ التسجيل : 08/08/2009
العمر : 34

مُساهمةموضوع: رد: متى يكون 1+1= 1   الثلاثاء أكتوبر 06, 2009 12:23 pm




وانا كمان بشكرك على اهتمامك بمواضيعى دايما وفعلا طول ما الواحد

صمم على حاجة اكيد هتتحقق وكمان لازم نبعد عن نفسنا الانانية وحب الذات

اكيد الموضوع هيفرق كتير جدا

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
NSWT BITY
عضو سوبر
عضو سوبر
avatar

عدد المساهمات : 43
تاريخ التسجيل : 27/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: متى يكون 1+1= 1   الأربعاء أكتوبر 07, 2009 12:12 am

موضوع جميل كعادتك يا هبة
تسلم ايدك يا قمر
وان شاء الله الاسلام يرتقى
والمسلمين شأنهم يعلوا ويبقوا ايد واحدة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
HOOBA
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 166
تاريخ التسجيل : 08/08/2009
العمر : 34

مُساهمةموضوع: رد: متى يكون 1+1= 1   الأربعاء أكتوبر 07, 2009 8:50 am

آميييييين يارب العالمين


_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
متى يكون 1+1= 1
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
yasmeeena :: القسم العام :: مناقشة ومواضيع عامة-
انتقل الى: